Pages

Tuesday, May 6, 2014

Vetting Time

For you out there who are not familiar with the term, vetting refers to the careful analysis and review of the final exam question before it is submitted to the Faculty for final selection.

Every semester we would have this session and it will take a few days to complete. Our campus has been selected to be the northern hub for that purpose.

This time around, I am not involved as the vetter but I am one of the committee members organising the event. Too bad that at this very moment, I am not well as I have slight fever and a series of headache (headache ni bukan sebab darah tinggi ke.. stress ke... tapi sebab I have luka kat kepala disebabkan jari jemari gatal garu garu.. terus kena infection!!)

Hari ni disebabkan demam terpaksa lah postpone my 2 tutorial classes sebab dah gigil2 sejuk. Telan ubat dan lelap dlm office. Ingatkan kalau tak baik jugak nak terus gi clinic ambik MC. My roomie kata muka aku dah merah semacam... panas punya pasal. Alhamdulillah, bangun dari my short nap, demam dah kebah.. terus solat and get ready nak gi tempat vetting tu balik sebab aku tahu ada banyak benda nak dibuat kat situ. Sekarang kena fikir bila plak aku nak ganti kelas yg dua jam tu?? Huh.....

Esok lagi teruk.... apart from vetting event, aku ada 5 hours of classes. Just hope yg aku tak demam lagi...

Oklah... nak cau cin cau ni... dengarnya ptg ni ada laksa sebagai menu minum petang... elok le.. aku pun tak lunch lagi ni.....

Signing off
Makcik Kantin yg demam...

No comments: