Pages

Wednesday, December 14, 2011

Customer service kat Poslaju Puchong

Aku pegi ke pajabat pos laju ni semalam sebab nak collect parcel. Aku bukan tak puas hati dengan layanan depa pada aku. Ok jer. Tapi yang aku rasa tak kena, ada dua org pekerja kaunter ni, dok membebel sesama sendiri pasal co-worker dia yg silap buat kerja. Yang sorang ni merungut sebab dia kata sure dia yang kena rectify benda tu... Yang sorang lagi ni plak bunyi nyer mcm mengacum.. lagi mau cucuk jarum. Yang tak sedapnya, customer ada 4-5 org termasuk aku berdiri kat kaunter tu dan dengar segala butir marah2 depa. Bukannya apa, aku paham sgt soal customer service ni coz dulu aku pun keje kait ngan customer service gak. Depan pelanggan, jangan la nak merungut2. Tak baik utk imej company. Apa2 pun kena professional ok.. haaa.. tak baik marah2.. (eleehh.. mcm la aku ni baik sgt!!)...

Aku nak solat Maghrib dulu.. chow!

No comments: