Pages

Wednesday, December 14, 2011

Final Episode - Cinta Elysa

Malam tadi (13 Dec 2011), TV3 menayangkan final episode drama bersiri Cinta Elysa. Memang aku dok follow cerita ni dari awal and episod akhir mmg sudah boleh dijangka. Cumanya, dari pandangan mata rabun yg kasar dan kabur ni, aku rasa pengarahnya Along Kamaruddin, macam tergesa2 nak habiskan drama ni.

Kenapa aku kata macam tu? Banyak scene yg macam short cut jer. Antara lain, macam mana polis dapat tahu Rashid (Zafrul) tu ada kat rumah Yasmin (Zila)? At least, tunjuk la mcm mana Zafrul tu masuk ke dalam rumah tu and ada org nampak, then org tu report kat polis. Pas tu, Yasmin tu tak la nampak mcm meroyan sgt bila dpt tahu si Rashid tu pengedar dadah. Nasib baik gak la tunjuk dia solat berjemaah diimamkan oleh Aril. Dan tak nampak pun adegan Yasmin personally minta maaf pada Aril atas segala fitnah dan tohmahan dia tu. Fuhh!! Kalau aku jadi pengarah, sure meletopppsss citer ni!

In general, takla superb benor citer Cinta Elysa ni tapi plotnya ok. Geram jer aku nengok si Zila tu.. haiipp.. bukan geram suka tau... tapi geram meluat nengok perangai curangnya tu.

Dan of course, aku mmg tertanya-tanya bibir Zila tu ori ke? Mcm kena inject jer tapi aku tak berani la nak tuduh.. aku kata mcm.. So, in case Zila baca ni, jangan marah yer.. aku cuma ingin tahu jer...

Kat bawah ni ada snapshot Zila dalam Cinta Elysa. Oh yea.. masa nak search for the pic, jumpa macam2 blog la yg cakap pasal beza muka dia ni dulu dan sekarang...


Ok laa.. Cinta Elysa pun dah selamat melabuhkan tirainya. Tunggu citer lain plak... tarra!!!

No comments: