Pages

Wednesday, December 14, 2011

New Skin Care



Semalam, aku baru start guna a new skin care yg datang dari Korea. Kata org, berkesan untuk hilangkan parut2 kat muka. Kulit muka aku sekarang ni, tak berminyak dan jerawat tu mmg dah banyak kurang banding ngan dulu. Cuma, sesekali kalau Red Flag tu, akan ada jerawat sebesor2 alam la kat muka ni. Macam baru2 ni.. mak aihh.. kalah gunung berapi kau... besor dan merah kat pipi kanan aku ni.. sampai segan giler nak keluar.. nasib masa tu cuti maal hijrah.. so tiga hari off ..


SO, nak dipendekkan cerita, aku dpt tahu pasal IOPE ni kat facebook. So, setelah berbulan memikir samada nak cuba atau tak.. aku pun ambil keputusan utk beli trial pack. So far, ok. Takde la gatal2 muka ke, merah ke, allergic ke haper.. takder.. aku paling suka sabun dia, picit sikit dah cukup.. rasa bersih muka.. maklum le, muka ni teruk sebab ada resdung. Cuma sekarang ni resdung jarang attack.

Semalam aku dah ambik gambar kulit aku yg tak cantik tu. Nanti lepas 3 hari aku nak ambik gambar lagi.. close-up punyer.. so nanti aku leh bezakan samada ada kesan atau tidak. Hopefully ader le...


No comments: