Pages

Monday, February 11, 2013

Tak habis habis pasal Shila Amzah, Sharnaz and ND Lala

Sejak seminggu dua ni, kalau dalam internet tu bersepah cerita pasal diorang ni. Jemu jelak juga aku membacanya. The latest one aku nampak kejap tadi ialah ND Lala tak bagi Shila di interview oleh wartawan. Before that dah sampai report report polis sebab Shila hilang entah kemana. Haisshh... depa ni nak cari glamer murah ajer kot...

Aku tak la minat si Shila ni. Satunya pasal dulu dia selalu tukar stage name. Kalau tak salah aku la.. dia pernah keluar dengan nama Shila tekno kot... masa tu time bebudak lagi kot... macam-macam nama gak la dia pakai.. cuba stick to one name.. kan senang... mcm Sheila Majid... dari dulu aku kenal dia sampai la sekarang... tak payah ubah apa apa pun.... femes gak :)

And to me, kesemua depa yang terlibat ni tak matang laa.. Shila ni pun satu.. dah krisis gitu, takkan la sampai nak lari bawak diri.. awak tu masih remaja, bawah tanggungjawab mak bapak lagi.. walau dah femes mcm mana pun.. yg si sharnaz ni satu hal... kalau nak gi pinang anak orang, ader ke patut kau announce tapi tak bincangpun dengan keluarga perempuan... kalau aku pun bengang... ND Lala pulak.. kalau pun tak berapa berkenan dgn calon menantu, tak payah la nak announce kat media... bincang elok2 tak boleh ke? Awak tu org tua yang sepatutnya lebih matang dalam menangani masalah jodoh anak anak ni...

Well, my point is benda-benda sensitive macam ni tak yah la nak masukkan dlm media... or mmg itu niat depa supaya org lebih kenal depa ni semua.. artis ni cukup pandai create kontroversi.... kalau dah agak suam tu, mula la nak bagi hangat... sudah-sudah laa... aku pun tak ambik port tapi penat jugak la tengok highlight kat internet asyik citer pasal benda ni ajer.... make a closure k...

1 comment:

Unknown said...

Tak pe la makcik kantin....jgn kita mcm tu sudah la. Kat Spg Pulai ni...ngeteh.