Pages

Thursday, January 3, 2013

Today's Lunch

Hari ni aku masak kari ikan bawal for lunch. Kari bawal ni mmg favorite aku. Tak cukup makan dengan nasi, boleh cicah dengan roti masa minum petang. Kali ni aku improvise sikit bagi dia warna merah sikit. Selalu aku masak kari, tak bubuh cili pun tapi atas saranan Encik Boss, aku try guna cili boh. Hasilnya, mmg nampak menarik. Rasa takla pedas sgt sebab aku bubuh cili tu sikit jer..

Dalam kari ni, aku masukkan sekali terung bulat, kacang bendi dan tomato. Ni semua sayur kesukaan aku. Too bad, Encik Boss tak ada disini nak merasa kari ni. Tengok gambar sudah la ye. Tunggu nanti I masak untuk you next time... mmmm.. bulan April la kot.. hihihi....

Aku nak letak gambar tapi mcm ada problem plak.... nanti dah boleh nanti aku post gambar... buat kenang-kenangan... :)

P/s: kat bawah ni gambar nya selepas update


2 comments:

Unknown said...

Angle ni nampak merah sikit karinya. Tq ye. Nanti cuba rasa....awak bukannye cerewet sgt kalau bab kari ni.

Cik Nina said...

Insya Allah mesti awak suka