Pages

Monday, March 4, 2013

New Semester, New Schedule

Helo melo,

Dah beberapa hari Makcik Kantin menyepikan diri dari menulis blog kan. Bukan tak ada cerita baru, tapi aku agak sibuk 4-5 hari kebelakangan ni. Hari minggu yang baru lalu aku telah menghadiri kursus pra perkahwinan di Precint 16, Putrajaya. Kursus berlangsung selama satu setengah hari ajer tapi pada aku, hari pertama tu rasa macam berhari-hari lamanya. Ada a few things yang aku nak share pasal kursus tu tapi aku akan letak dalam entry lain. 

Dalam entry ni aku nak cerita pasal semester baru yang baru ajer bermula hari ni. Disebabkan aku kembali bekerja starting 1st February 2013 yang lalu, aku tak dapat load utk program professional. Sebaliknya aku diberi load internal program - degree. Aku tak kisah sangat sebab code yang aku dapat ni aku dah pernah ajar utk PLK. So, lepak ajer la..

Cuma, jadual aku sangat lah hebat tak cantik nya. Imagine - Monday 8.30 - 10.30. Thursday 4 - 6pm. Friday 8.30 - 10.30 and 3 - 5pm. Kan hebat tu??? Hari selasa dan rabu aku free all day. Bagus jugak. Dapat lah aku buat keje2 di opis tanpa perlu bergegas ke sana ke mari. Macam hari ni, lepas selesai kuliah di fakulti lain, aku terpaksa balik ke ofis aku dan masalah utama ialah mencari parking space. Aku masih belum dapat berita tentang dedicated parking yang aku request hari tu. Disebabkan masalah kesihatan yang aku hadapi, aku dinasihatkan utk request parking khas so tak perlu nak jalan jauh-jauh. 

Now, aku dah ada kat bilik. Merehatkan diri jap dengan updating my blog and akan sambung kerja jap lagi.. harapnya my Monday is as great as I wish it to be. 

Signing off,
Makcik Kantin

2 comments:

Unknown said...

Diharapkan banyak bersabar dan berdoa utk dipermudahkan. Amin.

Unknown said...

Diharapkan banyak bersabar dan berdoa utk dipermudahkan. Amin.