Pages

Wednesday, March 13, 2013

Middle of the week

Hari ni makcik kantin betul betul keluar lewat dari rumah. Kul 7.30 baru gerak dari rumah. Alhamdulillah, sampai campus dalam 8.25 tapi sebab tunggu lift punya la lama, dalam 8.45 baru aku dapat thumb print. Tu la penangan nya sampai lewat kat opis. Pakcik Tukang Kebun tadi called pun time aku nak pakai tudung lagi. 

Hari ni lupa nak bawak air botol. So, kena la singgah kat Petronas utk beli drinking water. Nampak lak karipap, so aku beli la 3 ketul. Habih aku belasah dalam kereta ajer. Lapar rasanya pagi-pagi ni sebab malam tadi tak dinner. Just had a slice of bread ajer. 

Nak dijadikan cerita, malam tadi aku bermimpi. Aku mimpi kena perdaya utk buat Lasik Treatment. Aku macam ikut ajer apa yg nurse tu cakap. Masa mula tu aku tanya sakit ke tak, so dia jawab, tak sakit. Kejap ajer. So aku pun dah get ready siap duduk kat kerusi yang dia nak buat procedure tu. Siap cucuk IV lagi. Masa tu baru plak depa terangkan all the risks of the procedure. Hampeh betul. Aku dah takut dengarnya so aku pun dok pikir helah apa nak bagi to cancel the procedure. Dalam dok pikir-pikir tu, alarm aku pun dah bunyi. Alhamdulillah.. lega giler aku rasa!!! Tapi dek sebab kan penat sgt dalam mimpi tu, aku terlelap balik. Tu yang terjaga dekat pukul 6.30 tu.. hah... tu pasal la makcik lambat pagi ni.. hehehe

Kay lah.. nak gi pejabat pendaftar jap.. nak ambik surat akuan bujang.... utk prosedur kahwin tu... pas tu nak singgah cafe kot.. 

Signing off
Makcik Kantin yang berbaju kebaya hari ni.. 

No comments: