Pages

Friday, February 22, 2013

Last day of the week

Muaah.. muaaahh....

Happy sangat sebab hari ni dah Friday. Last day of work for the week and also last Friday for the month of February. Huh.. dah menghadap ke bulan March dah kita ye. 

My sister and the two kenits are planning to come over to my place this evening. She already applied for leave dah pun. Lagi ganas. Aku cadang nak cuti next Monday sebab ada a few things yang aku kena settle sebelum classes start on 4th March. Kalau classes dah ada, susah sikit nak take leave and to go out during break. Mesti dah sibuk.

Plan nya, this saturday nak ke Nilai. Kalau dah ke Nilai, mesti la mencari barang barang utk April event tu kan. Ada a few things yang nak dicari di Nilai. Contohnya, bekas bunga telur, bunga pahar and a few perhiasan hantaran. Actually, memula, aku ingat nak tempah ajer barang-barang hantaran tu, tp macam membazir la plak. In fact, before this pun aku dah pernah buat kan utk orang lain and why not aku buat untuk diri aku sendiri juga. So, idea tu dah ada walaupun details nyer belum lagi. Insya Allah, aku akan usahakan sendiri juga. baru lah puas hati dan poket pun takla rabak jadinya. On top of that, aku plan nak beli sedikit goodie bags utk org yang datang akad nikah and some metal case utk isi goodies for the meja makan pengantin. So, nak gi survey2.. kalau berkenan, beli ajer la terus...

And since my sister and kenits datang, teringin nak buat makan-makan di rumah. Tengok la.. kalau sempat akan dibuat. Tapi kalau dah nak ke Nilai takut2 balik dah flat takleh nak buat apa... 

okla Labu (kakak aku suka ckp macam ni bila dia nak end our phone conversation...).. makcik kantin nak buat keje dulu... pas tu baru leh berangan nak beli apa esok...

signing off,
Makcik Kantin

2 comments:

Unknown said...

Enjoy your time with your family. Jgn naughty2.
Have a great day...

Unknown said...

Enjoy your time with your family. Jgn naughty2.
Have a great day...