Pages

Tuesday, February 5, 2013

Fisio

Hari ni aku terasa macam berat jer nak bangun pagi tadi. Entah pasal apa. Selalu tu by 5.30 or 5.40 aku dah bangun tapi hari ni pukul 6 baru la terhegeh-hegeh nak masuk bilik air. Mungkin sebab cuaca sejuk membuatkan aku rasa macam nak tarik selimut lagi. Anyway, malam semalam aku berangan nak gi pasar malam.. kononnya nak beli itu dan ini. Aku kan dah lama tak gi pasar malam.. korang dah lupa?? 

Hehehe... jadi hati tu tergedik-gedik la nak pegi... mula-mula nak pegi sebelum maghrib.. tapi teringat plak.. maghrib ni suntuk masanya.. so cadang nak solat maghrib dulu then baru nak pegi.. masa tu belakang aku ni dah rasa tak best...  selesai ajer solat maghrib, mmmm... aku pun dah tak larat nak pegi... so burnt ajer la harapann dan impian aku nak makan macam-macam dari pasar malam tu.. last-last.. aku makan roti sekeping dgn minum teh o panas... since aku rasa belakang aku ni dah semacam ajer... (fobia sebenarnya.. bila terasa sakit sikit ajer aku sure panic).. so aku pun telan la gabapentin aku tu... apa lagi.. dalam kul 9.45 tu aku dah mamai dah... sementara tu aku plak nengok notting hill... citer yang ntah berapa puluh kali tengok tapi masih nak tengok... hehehe..

Pagi ni plak aku ada fisio kat hospital putrajaya kul 11 am ni. Nak try fisio kat putrajaya plak. One thing it is free and another reason, aku pun nak tengok gak apa yg diorg boleh buat utk bantu aku manage my sickness. Kalau kat columbia asia tu, it is more on pain relieving. Traction diorg tu bagus. Orang kata belum cuba belum tahu kan. Cuma aku risau pasal parking jer nanti. Mudah-mudahan dimudahkan...

Oklah.. makcik kantin nak sambung keje sekolah dulu. Jap lagi dah nak keluar pulak. Karang org kata aku ni makan gaji buta plak.... 

Till then, bubbye...

Signing off,
Makcik Kantin

No comments: