Pages

Friday, February 1, 2013

First day at work

Alhamdulillah, today is my first day at work after a long 4 months break from work. Walaupun dengar macam lama 4 bulan tu kan, tapi sebenarnya nothing much yang aku buat since the first three months tu most of the time aku kena deal dengan sakit yang amat tidak menyenangkan. Only last month January yang aku dapat buat a few things on my own. Now, jalan pun dah ok.. tak senget senget lagi.. cuma kalau duduk lama tu kena buat stretching in between so that tak cramp nanti.

Anyway, so far my first day at work ok je. Aku keluar rumah dalam 6.55 am tadi. Jammed giler kat intersection nak ke USJ tu. Itu pun aku naik Elite and syukur sgt lepas keluar Elite nak ke Federal, tak jam sgt. Sikit jer.. sebab traffic lite tu ler.

Sampai parking (nasib baik ada parking dekat ngan lift) dalam kul 7.45 am. And naik gi thumb print kat level 14. Belum terserempak dengan sesiapa lagi sebab aku awal and aku budget maybe ramai yang cuti tengah ni. Now is cuti semester so ramai la yg cuti. 

Hari ni takde la plan nak full swing terus. Check emails as usual (and mmg hari2 check dari rumah pun) and maybe nak clear up my tables sikit. Semak giler.. masa aku tinggalkan meja ni dulu aku pun tengah sibuk so mmg la tak terurus rupanya...

Ok.. gotta go now.

Signing off
Makcik Kantin

No comments: