Pages

Tuesday, February 5, 2013

Post Physio Session

Alhamdulillah. Selamat kembali ke ofis setelah keluar kejap untuk ke Hospital Putrajaya for physio session. It was a good session. Eventhough I was being attended by a UiTM student doing practical accompanied by her superior, it was still considered very good. Walaupun dia tak gunakan any machine today but the massage and exercises were quite relieving. Insya Allah, my next appointment will be on the 18th February, sama hari dengan my doc appointment.

Sampai jer semula kat ofis, terus aku ke admin office untuk serahkan semua MC dan juga utk apply dedicated parking. Aku perlu parking lot yang dekat supaya tak perlu berjalan jauh. Kalau sapa yang pernah dtg ke kampus aku ni sure tahu keadaan nya macam mana. Kalau kena park kat multi level parking building tu, mau patah pinggang aku... belum pun sampai ke faculty dah terjelepuk aku kat situ gamaknya.. jadi, kalau aku ada parking lot sendiri, dtg lewat sikit pun takpa... ni kena dtg pagi2 buta.. ehh.. kalau buta sure tak nampak kan.. pagi-pagi celik laaa.... mudah-mudahan urusan parking ni pun dipermudahkan..

Masa kat office tadi, terserempak pulak dengan my TD.. dia pandangnya atas bawah.. pas tu kata.. eh.. dah kurus laaa.... hamboi... aku terperasan jap... kah... kah... kah... dah la semalam ada org tegur gak.. makin comel dan putih... hadoi... biar betoi depa ni.. agaknya lama tak jumpa aku.. tu pasal la dok bagi komen begitu... hehehe.... ni jeles lagi Pakcik Tukang Kebun aku ni... jangan marah yer... :)

Oppss.. nak sambung buat kerja... hari ni takleh la nak balik awal sgt sebab tadi dah keluar... 

Signing off
Makcik Kantin

No comments: