Pages

Friday, February 8, 2013

Malam Sabtu

Alhamdulillah...

Dah tiba pun malam Sabtu yang ditunggu tunggu. Lega rasanya satu minggu dah berlalu walaupun minggu ni belum banyak tugas yang aku buat. Kebanyakkan masa aku habiskan di dalam bilik ofis dengan update nota-nota kuliah saja. Petang tadi aku keluar awal dari ofis. Singgah di Kompleks PKNS Shah Alam. Hajat hati nak cari telekung baru. Tapi tak ada yang berkenan di hati. Langsung di situ, aku lunch sekali. 

So, biasanya malam sabtu ni aku habiskan dengan menonton rancangan Korea 'Running Man'. Best citer ni. Game show yang lain sikit konsepnya. Kat malaysia dulu pun ada satu rancangan mcm ni.. lebih kurang la kot.. alaa.. yg onyomat tu ler.. tapi yg tu aku tak berkenan... yg korea punya ni mmg best.. kelakar gila... by the way, rancangan ni disiarkan di One HD. 


Esok pagi pagi aku dah plan nak buat laundry. Pas tu nak ke Tesco. Biasala.. aktivit hujung minggu. Mercun pun dah dentum dentam ni... esok lagi kuat agaknya.... aku dah kedapkan rumah aku, pasang air cond.. so kurang la sikit bunyi nyer...

Apa apa pun, selamat berhujung minggu... 

Signing off
Makcik Kantin

No comments: